Nov 6, 2012

Mencari sinar yang BerSINAR SINAR

Salam,


Huuuhhh.. mengeluh panjang saya.. Astagfirullah halazim.. Semenjak dua menjak ni, saya kehilangan rentak, kehilangan jejak.. banyak yang terabai.. rasa kepala sangat berserabut. agaknya menserabutkan kepala dengan perkara yang tidak pasti sedangkan apa yang pasti saya tidak selesaikan.. (kalo orang lain baca pun, orang tu jadi serabut agaknye.. hehe..)

Mana tah hilangkannya semangat saya itu.. terasa diri ini lemah, lembik, gembeng, rasa nak nanges meraung-raung... cemburu melihat kawan-kawan yang begitu semangat.  then rasa nak tumbuk & tampar muka sendiri. kenapalah "HAMIZAH" yang bermaksud RIANG, GEMBIRA, yang BIJAKSANA jadi macam ni rupenye.. (walaupun rupenye masih comel.. hehehe sekali lagi..)

come on lah mimi!! wake up!!! 

ya Allah berilah kekuatan kepada ku.. berikanlah petunjuk kepadaku untuk aku mencari sinar mencari keredhaan keberkatan hidup.. i'm lost.. i'm losing my way.. kepadaMu ku berserah ya Allah.. 

maklah sumber kekuatanku..
huhu.. dalam kekusutan ini, saya rindukan mak saya sangat, walaupun saya dah jadi ibu kepada 2 anak.. saya ni macam x cukup kuat je nak jadi ibu yang baik, bertanggungjawab, berjaya macam mak saya.. saya ni, banyak sangat konflik dalaman.. kadang-kadang saya pun letih dengan diri saya ni.. napelah saya ni complicated sangat macam ni.. harapnye kekompleksan saya ni ade gunanye.. hmm.. dah mula meroyan dah cakap ngarut2.. klah.. saya nak cube yang terbaik untuk hari esok dan hari-hari yang akan datang.. InsyaAllah.. i'll find my way.. there's Allah with me =)


Regardless,

No comments: