Nov 24, 2009

Hari Pertarungan Student EH 0903/0904

24hb 11 09: Final exam telah tiba di MUCH utk batch 0903/0904.. musim invigilate utk semua lecturer yg terlibat..huhu.. pada masa inilah tahap alert setiap lecturer meningkat utk mengesan segala ketidakjujuran pelajar.. hehehe.. utk pengetahuan, deria aku agak peka.. dh lebih daripada 10 pelajar jgk la aku tangkap sb dishonesty.. dgn toyol yg di selitkan celah peha.. bwh punggung.. hwahwa.. begitu peka mata-ku ini walaupun stim.. sehinggakan pernah fazli meminjam aku utk menjaga examnye.. hehehe.. bangga aku dgn mata-ku ini.. Alhamdulillah..hee..;)
Final Paper: ESH1112 Introduction to Soil & Hydrogeology
[*] arini exam paper aku ESH1112: intro to soil & hydrogeology.. struggle budak2 ni jawab.. hehehe.. kesian diorg.. aku just dpt berdoa dlm hati je..
one of my students said: camnelah miz blaja dulu.. sy cm nk giler study mizz..
lalu aku pn menjawab: hehehe.. sebelum awk giler.. sy dh giler dulu dh.. hehehe.. (bergelak sakan diorg)..
[*] tp.. menjaga exam ni sgtlah busan n tertekan.. lg2 kalo tu bukan paper kite.. and.. ape yg aku dpt arini ialah.. next time jg exam aku xkan pakai high hill lg..nk tercabut kaki aku dibuatnye.. huhu..
[*] pape pn.. student aku still ade lg bebrape paper utk hbs sem 1 ni.. semoga mereka dpr menjawab dgn lancarnye.. amin..
Tekun mereka menjawab exam...bagus2..

lmbt betul diorg nk hbs.. penat aku tunggu.. hehehe

No comments: