Nov 10, 2012

BURGERmbira

Salam,

Kebelakangan ini seteress untuk perkara2 yang tah pape.. en suami kate, maybe McD breakfast akan menggembirakan saya.. so kami p la mcd BTHO.. wajib untuk saya makan hotcake yang seksi itu! dan wajib jugak saya nak makan chicken mcmuffin yang menggoda itu! haahh ambik.. saya order Mcd family breakfast box terus untuk makan ber2.. sangat bernafsu dan benar2 dapat memuaskan nafsu.. (perh ayat macam ayat blue plak kan..). Thanx en suami kerana membawa saya berjalan2 makan Mcd.. pandai en suami mengubat hati lara saya walaupun saya yang belanja beliau.. huhuhu.. memang hampes beliau tu.. kalo tang mengepaw memang beliau pandai teramat..


nampak x bapaknye over??
amik gmbo kite blurr plak tu..memang!

teringatkan icha bile mam Mcd especially Mcd yang ade playground ni kt BTHO. sedih.. die sangat excited kalo nampak playground & nampak budak2 kerdil bermain2.. tapi dapat tau rupenye icha di kampung sedang berseronok makan ice-cream magnum uncle Bobo die belanja.. ceh.. nampak gaya macam x rindukan kami pun.. huhuhu...


budak rambut curly ini memang!

Sekian,

1 comment:

Ajamahiyaa said...

dgn xmalunyer aku tepek kt cni yek mimie...nanti dah jmpe ko leh ler delete iklan link blog aku yg xglamer nih....ngeh2..

http://remembertolive-ajamahiyaa.blogspot.com/