Jul 29, 2010

surat untuk papa ngan mama

Dear Papa & Mama,

Papa.. mama.... nantikan.. 28 Mac 2011 kan.. bie akan keluar dari perut mama.. bie nak pa dengan ma tunggu bie.. skang ni bie harap bie dapat membesar dgn sempurna dan cukup sifat.. bie nak jadi comel mcm mama.. bie nk ade hidung mcm papa.. hidung papa chumellah.. bie suke..  hehehe..

pa tolong jaga ma k.. suruh ma makan ubat.. pa jangan biarkan ma buat keja berat tau.. sian mama.. sian jugak pd bie..

bie just nak bagitau sekarang bie berumur 5 minggu.. ni bie lukis sendiri gambar ni.. sb.. sb.. bie nak papa ngan ma ingat kat bie.. hihi.. ms ni bie masih embrio.. tp bie dh amik darah mama dah.. sb bie nak membesar.. kesian mama kurang darah.. tu sebab mama selalu sakit pinggang.. mekaseh mama sb berkorban utk bie.. hee..


tolong jaga bie baik2 k.. ma jangan lupe mam asid folik, minum susu anmum tau.. pa ngan ma nanti kena baca  Quran selalu, baca Yasin untuk keselamatan bie eh..  semoga kite jumpe ya papa mama.. saya sayang papa mama sangat....=)

dari,
your becoming BB

p/s: bie janji x nakai2 dlm perut mama..;)

6 comments:

baluke said...

hukhuhkh.....terharu giler....ma sgt cumel..pa cyg mama dan bie

me-mie said...

hehehe...mekaceh pa..;)

deena awanis said...

comel laa mimi!!hehehe..

intan azuzarina said...

soooo sweet..mama mimie jage diri bebaik k..

to bb..nnt kwn ngan bb aunty k.. =)

intan azuzarina said...

soooo sweet..mama mimie jage diri bebaik k..

to bb..nnt kwn ngan bb aunty k.. =)

me-mie said...

becoming BB: mekaceh aunty intan n deena..xsabar bie nk kwn dgn bby2 aunty..hee..;)