Dec 11, 2009

Cerita tentang MEREKA..

Hari ini: ada cerita yang ingin aku kongsikan bersama.. pada 5 mei 2008, bermula kerjaya-ku sebagai seorang pengajar di Kolej Masterskill, kolej kesihatan bersekutu.. agak melonjak hormon endokrin-ku kerana aku telah masuk ke alam baru.. iaitu alam pekerjaan.. hidup disini pada mulanya agak membosankan.. agak flat.. dan kurang klimaxnya.. maybe pada masa itu aku kurang mempuyai kawan..

**

[*] hari berganti minggu.. minggu berganti bulan.. finnally i got my own "klik".. hee.. hidup-ku semakin bererti di Masterskill ini.. bagi aku.. mereka ini seperti adik-beradik ku sendiri.. mereka sgt best.. kami seperti satu family.. ape pun mereka yang penting aku adalah adik untuk mereka...hehehehe.. pada mereka aku selalu meminta bantuan ketika perlu.. mereka xpernah merungut untuk menghulur bantuan..

**

[*] susah senang kami.. kami kongsi bersama.. kami sedey bersama.. kami gumbira bersama.. sekiranya ada antara mereka yang bertelagah, aku turut bersedey kerana aku xmau kehilangan adik-beradik buatan ini.. aku xmau ikatan kami musnah.. biarlah kami berjauhan asalkan kami tidak membenci sesama kami.. dan sentiasa ingat hubungan adik-beradik buatan ini.. rasa sayang pada Masterskill ini terbit tiba2 bila ada ikatan yang begini.. hee..

**

[*] masa bujang aku hampir tamat beberapa bulan lagi.. hee.. walau apapun.. aku sentiasa medoakan mereka berbahagia dan sentiasa ingat talian yang telah terbentuk ini..

No comments: