Jun 29, 2010

D.O.A

Pagi ni tiba-tiba baru aku terperasan sesuatu.. dalam kalender zakat Selangor yang telah terpampang selama setengah tahun depan mata aku ni, rupe-rupenye ade doa diselitkan di hujung kalender.. waa.. sentap aku.. sentap kerana betapa aku ni kurang teliti dengan ape yang aku ade.. wawawawa.. ape-ape pun aku just nak kongsikan satu doa ni untuk kegunaan kite semua.. yela.. sejak dah berkahwin ni, bile ade kuar term "keluarga" jek, aku terus jadi sensitif dan alert.. hehehe.. dan semoga ape yang aku kongsikan ini boleh menjadi peringatan kepada aku secara individu.. yelah harap-harapnye aku dapat melahirkan sebuah keluarga yang beriman.. tak mau anak-anak aku terpesong.. InsyaAllah ye.. semoga diperkenankan oleh Allah S.W.T..

DOA MEMOHON KELUARGA YANG BAIK:
"Ya Tuhanku, jadikanlah aku dan anak cucuku orang-orang yang tetap mendirikan solat. Ya Tuhanku perkenankanlah doaku. Ya Tuhanku berikanlah keampunan kepadaku dan kepada kedua ibu bapaku dan sekalian orang-orang mukmin pada hari terjadinye hisab (hari kiamat)."

(Ibrahim: ayat 41)


Aminn..

Sekian,


Wassalam..


1 comment:

baluke said...

baik lah cik mimi ku