Jun 22, 2010

no title..

kenapa ko suke check ape yang aku buat??
kadang2 aku rase rimas plak..
maybe sebab aku tak suke ko kot..
so aku tak suke ko mengecheck ape aku buat..
aku kurus ke gemok ke die nak amik tau..
ko nak kurus ko kurus jelah sorang
tak payahlah nak compare aku dengan ko
tak payah check lengan aku pejal ke menggelebeh..
hampes toll
die admire?? kat aku kot..
so die kena selalu check ape yang aku ade..
annoying..
aku tak pernak sibuk dengan hal ko..
tu maksudnye aku tak suke ko..
so thats a signal ko jangan menyebok hal aku..
DERR....
susah ke nak paham..
i dont like you..
for any reason..


3 comments:

Dina Zakaria said...

bengang ngan sape ni cik puan mimi???

intan azuzarina said...

wohooo..puan mimi da marah...
meh stori sket kt cik bedah ni..tehehehe

baluke said...

woi ko marah kat abg ke mie? biler lak abg cek sampai lengan awak pejal ke tak?