Jun 21, 2010

Mereka ke Pulau Kapas



Mereka nak ke Pulau Kapas..
bestnye..
aku nak ikot..
tapi kena keja..
aku suke sangat pantai..
sebab pantai tu shantek..
Pulau Kapas, pulau yang berhampiran
kalau tak, mereka nak p Pulau Perhentian..
tapi pulau tu jauh sangat..
perjalanan nak ke Muar-Terengganu 9 jam..
gilerr kentang beb..
patah pinggang tuh..

1st time aku tak dapat join vacation dengan family..
aku dah ade commitment lain..
hope diorg enjoy dengan percutian ni..

~ antara scene yang menarik di Pulau Kapas ~





kalau ade rezeki lain aku nak p jugak..
nak p Pulau Perhentian..
tu pun kalau encik Hubby nak bawaklah..
lain kali kite naik flight plak nak??
mesti encik Hubby suke kan??
hehehe..

p/s: yang pasti aku mesti akan berkirimkan banyak buah tangan daripada mereka..hehe..

Sekian,

Wassalam..

No comments: