Oct 13, 2009

Illegal kurik-kundi Dance

Semalam... aku kononnye beriya-iya nk join dance group kurik-kundi yg dikepalai oleh nizam n intan..tarian ini akn dipertunjukkan sms annual dinner kami 30 okt 2009 di Palace of Golden Horses..kelas gitu..ganda 23..growmmmmthmmm...hwahwa..
[*] balik kpd cite asl...aku dh blaja beberapa steps tarian..cm best wlpn aku kayu..ngeh3..tp selepas berehat beberapa ketika..aku terpikirkan sesuatu..4 minggu lg aku kena present final projek..tp 1 hapak pn aku xbuat..terus aku cancelkan niatku ini..kepada intan: sowi ya wa hanagt-hangat taik ayam..wa mintak maaf..huhu..ampunkan wa..
[*] namun begitu..aku kagum dgn tarian intan n nizam..pandai sungguh mereka menari..berbakat..ganda 23..growmmmmthmmm...hwahwa..(adei..lawok + penat r tag ni)..i admire u lah intan..nizam pn, sketlah..x sebanyak intan..ngeh3..so mari kite lihat sape yg kena...ngeh3..got 2 parts of video sb...ms tgk record tu tb2 je my lovely chubby hubby msj..tergendala sekejap..pape pn hubby 1st..i'll do anything for u..

kurik-kundi part 1

kurik-kundi part 2

p/s: kalo korg nk tau..diorg ni menari time keja..sungguh unethical..termasuklah vidoe-man ni..ngeh3..

No comments: