Oct 7, 2009

KApala-ku pening..

aktiviti menimbang sampah yg perlu aku buat..huhu..

"Solid Waste Characterization and Generation for Masterskill University College of Health Sciences" ~ benda ni buat aku pening kepala..aku btl2 xtergerak nk buat..bilelah aku nk mula ni..jap lg nk kena present..huhuhu..adei..


* kalo lah ade org leh buatkan aku benda ni..tahun ni n tahun depan will be my bussiest year..hopefully aku sempat habiskan pengajian aku ni..aku dh xlarat dh..huhu..


* aku bercita-cita nk wt furthers study..tp perangainye mcm xsesuai jek..adei..bile nk berubah ni..


* teringat plak phrase ni.."nothing change when nothing change"


* hmm..xde ape yg akn berubah bile xde ape yg kite ubah..betul tuh..semoga aku diberi kekuatan utk berubah..semoga aku ditenangkan hati utk meneruskan perjuangan aku ni sehingga tamat..


* ku ucapkan "SELAMAT BERJAYA" kpd diri sendiri..chaiyok!!!


p/s: mekaseh kpd tunang-ku(shahma) yg byk memberi dorongan..hy tunang-mu ini sj yg slalu bermalasan..huuu..

No comments: