Oct 7, 2009

Surat utk Mimie..(by fara)

dis is a letter from my lil sis(fara) from her bolg..huhu..
akak sedey bc surat ni..huhu..akak syg fara..huhuhu..akak nk bersama fara..huu..sedyelah..akak suke manjakan fara..huu...

SURAT TOK MIMI

Hentri Henry:
Akhirnya MIMI(-akak aku), bertunang juge pada 4oktober09. Hey xsgke lox yg akak aku sorg niy da tunang..da beso rupenyer ko.huhu..secara ringkas aku tumpang gembira tok hubungan korg. Kepada Shama-(tunang mimi)..oleh kerana ko terime kutukan aku selama ni (-mane yg ade lah),ko mmg layak jadi abg ipar aku.Haha.. Kepada Mimi terlalu byk yg aku nk cite nan ko..n terlalu byk juge yg mgkin ko rase tok aku n famili.. Aku fhm.. Tp yg xbes nye sume kazen2 ite nk kwn ta0n niy wani, wana, nana.. abang..yela..da tibe seru nye..mende bek xbek ite tangguh an..Huhu alamatnye tinggal aku nan adah je lor yg still menjalankan aktiviti muda mudi masa kini.. Tp adah pon da ja0 di batu caves sane.. Nur? ie pon da bz nan bf ie.. Rumusan nye aku je lor yg akn sendirian xpon bersama nan kekawan aku yg alim alim at sni..(mati lau dorg bce)Sedikit kata kata utk Mimi : P/s +lau ko ade mase bce at ofis tuh jgn pule berlinangan air mate..+ -agak cam mengamit suasana juge


[*] b4 ko tunang.ko ade tye:"lau akak kawen fara sedey x?"..persoalan yg mgkin aku pena jwb tp nan pure2.. Benanye mmg ler aku cedey beb.. Ko ler satu2 nye sis yg aku ade.. Salu tmn aku g toilet mlm2. Melayan kerenah menah gedix pelik aku. Dulu mse kecik2 ko ler yg aja aku semayang. Lau nk cite ko nan aku gado mmg salu r.. Tp gado manje2 well biase lor gurl2 manje. Kutuk mengutuk Ejek mengejek Ketawe Menangis. Sume aku npk.. Lelebih lagi Ko salu berebut qaseh cyunk ma nan aku.. haha. Xdelor.. Ma ttp cyunk ite, ank2 ie sume.


[*] Pasni lau ko kawen sape ag nk lyn aku yg still dak baby kecik niy (bak kate ma)..adakah aku perlu jdi matang? oh i hate bein a woman!! T lau aku lepak KL sape nk bwk aku g tgk late nite movie? Jejalan nek tren? 1.Perlu ke aku menerima Lobo tok menjadi pemandu pelancong aku? (oh myb aku akn jdik mkin terok bersama LObo / vice versa) 2.Perlu ke aku menjadi geng Lobo? Namo namO.. Aku menci dibully.. 3.Idea: Pe kate sblm ko kawen tuh ko isi kan mase nan aku berjln2 lor..rugged rugged gorgeous2 nek katak merah ko tuh? bes x? bes x? Huhu..


[*] Smmgnye aku xpena pgl ko Akak..bb aku xbese lor pgl ko akak cam geli je..org len boe lox aku pgl..hik2..walau pepon ko still akak aku yg aku chentaik..Ko salu je pertikai an nan ma..yg fara niy xpena pgl ko akak..n ma mmg xpena amek peduli pon..haha.. Tp aku rse mende tuh wat an cam xde barrier tok ite.. Bb ite cam kawan yg rapat. .::ma,mimi,fara::. bia pon 'org len' cam pelik atau npk cam kuang ajo, aku pgl ko : Mimi,ko,ko,.. Tp dowg xrase nikmat nye tuh..


[*] Terlampau byk yg aku nk igt..sedangkan daya igtan aku sederhana. Yg penting segala perbuatan perbuatan sulit antare ite still xkan ade org yg tau (ite sorok at lam dinding blkg almari bilik). Bia lor dok lam file sulit #adakah aku ade mention perbuatan sulit di atas sebelom niy?abaikan# Hal adeq beradeq an..~@ Pepon ko jgn lupe famili disbbkan psl igt keghairahan nk kawen jer..


[*] kate2 niy xde kene mengene nan pertunangan ko.. Tp aku nk gtau..ko tuh xde lor gem0k.ko CHUBBY..Chantek.Puteh drpd aku. Pandai. So ko jgn curious an aku nan pertanyaan "aku npk gemok x?" afta ko bersalin nanti..Haha mmg tu ler natijah nye org pas bersalin macik oi.. Plus ko amek lor genetik anak kembar tuh..aku merelakan nye..+P/S+ ko pasti akn npk double CHUBBY afta bersalin kan ank kembar nti..ko nk ker? xtakot? haha.Bhaha..


[*] Lastly, aku doakan hubungan korg berkekalan sampai ke akhir hayat. Bia pon Shama da berbaik2 nan ma n ayah.. Aku still akn menjadi seorang yg kejam nan ie.. Mgkin pasni korg kawen aku akn lebey mengganas.. Bia ie rase dpt adeq ipar jahaq.. Wee~ Biaq p habaq nan Ummi ie yg aku salu meminta2 utk diambil hatie..Bwekk~!! -- Sebena nye aku sgt gumbira ie nan ko.. ):) Mgkin betol kate pepatah : Melihat org yg ite sayangi bahagia adalah bahagia tok ite wlpon ite mgkin xdpt bersama dengan nye..Eh jup, ko baru tunang tp aku da sebok cite cam ko nk kawen bulan depan.. Hedulik Hape Haku.. aku mmg tgh touching2 psl niy sebelom ko tunang ag. (seminggu sebelom majlis tunang).pic ko nti aku upload an..Mimi Aku Mmg Cayunk KO


Wif love,Fara


p/s: akak lg sygkan fara..n akak akn sentiasa sedey kalo kite gadoh..huhu..love u..

1 comment: