May 3, 2010

New Layout with New Entry??

Di Isnin yg Biru: Dah lama sangat aku nak mempunyai layout berkaler pink.. dan akhirnye ade jugak layout yang sesuai dan berkenan utk aku.. hwahwa.. cun x agaknye?? lantaklah.. yg penting aku suke.. hehehe..

Sepatutnye dgn layout baru patutnye aku dpt keluarkan entry baru bagaikan air yang mengalir.. tp.. hwaaa... mcm hampes aku ni.. otak aku dh x dapat nak mengeluarkan idea yang bernas utk dicoretkan dalam blog aku yg tercinta ni.. huh..

Dulu.. aku rajin menceritakan perihal hidup aku dgn my bucuk.. pape yang buat bersama my bucuk, aku akan tangkapkan dan sematkan dlm gambar.. kemudian aku akn war2 sedunia betapa aku gumbira dgb my bucuk.. wakaka.. ala2 poyo gitu.. skang nape tah dah malas nk tangkap2 gambar.. dh kurang poyo kot agaknye.. hwahwa.. (ker my bucuk dh kurang sayang padaku??.. hukhuk..) Disebabkan kurang gegambar yg diambil, maka tiadalah entry yg diwujudkan.. hehe..

Rentetan daripada itu.. aku dh xreti nk tulis entry ape.. kononnye aku ingat nk buat entry yg ilmiah.. tp hampes jugak.. sb entry yg ilmiah memerlukan satu minat yg mendalam.. aku xmempunyai minat yg sgt mendalam terhadap sesuatu perkara.. yg aku nampak, obses aku byk kt my bucuk, FB.. wakakaka.. so aku nk kembali kpd hidup aku.. aku is aku.. aku xkn leh ubah cara hidup aku secara mengejut.. maybe one day nanti aku akan jd lebih ilmiah..hehe.. (since my dream is to be a Prof. Dr...hehe..)

Ok.. nampaknye penceritaan dlm entry ni membuatkan otak aku dapat mencerna lebih byk idea.. mmg terbukti aku memerlukan latihan yg byk utk menajamkan pemikiran aku ini.. hwahwhwa.. aku akan smbg lagi.. nak p makan dgn k.rini si singa yg kelaparan ni dulu.. hikhik...

p/s: my Bucuk jgn terasa k.. hikhik..;p

2 comments:

Ms. Widya said...

Terbahekkk r mie.. BM A++

me-mie said...

hehehe...kamu..buat saya malu..hwahwa..;p