May 12, 2010

S.H.A.R.I.F.U.D.D.I.N

LOBO: nilah panggilan utk abg aku.. kali ke duanye aku buat entry untuk die.. abg ats aku yg manja.. yang selalu membahasakan dirinye "adik" kpd mak-ku.. (MENGADA!) hahaha..

semalam, die ajak aku lepak sesama.. makan sesame.. waahhh!! mmg sesuatu pkra yg pelik bile die mula cari aku... aku ade hutang ke dgn die?? ada..mmg ade..hahaha.. adei.. alamak hutang lum bayar lagi.. cmne ni.. hukhuk... tapi mengenangkan die begitu excited mengajak aku kuar, aku dgn gummbiranye terima pelawaan die.. hehe...

Sarip, adalah panggilan yg aku selalu bahasakan utk dirinye.. sejak aku nk kawin ni die jadi SWIT plak.. wakakaka... cam lucu die ni jd swit.. muke pengganas tp dlm hati ade TAMAN!! haha.. terharu aku.. tp sbnrnye tujuan die manja2 dgn aku sb die nk POW aku.. hahahahampes tol die tu.. die ckp kalo aku dh kawin die dh segan nk pow aku... hukhuk.. poyo py sarip ni..

ape pn yg abg aku buat, aku rs die kelakar.. layankan jelah.. walaupun die selalu buli aku, die selalu mengarah aku, die selalu ketuk kepala aku... aku tetap sayangkan die.. =)


my sarip: plg hujung yg suke pakai baju hitam..


ketika kami kecil: sarip yg pakai baju pink yg pandang tmpt lain.. mmg budak nakal..

p/s: mengharapkan hubungan bakal suami aku n keluargaku akan baik sentiasa

No comments: