May 20, 2010

Nightmare

Freddy Krusser in Nightmare

Wednesday nite: biaseler.. sampai hari rabu je mesti kena tgk movie.. mlm smlm layan citer nightmare on elm street 2010.. scary movie weh.. huhu.. huhu..

sebenor2nye.. aku sgtlah x gemor sgt cite2 yg terkejut2 ni.. lemah jantung den!! huhu.. tp aku relakan sb cite Prince of Persia lum kuar lagi..

natijahnye asik terkejut beruk je dlm panggung.. huhu.. dahla sejok pastu si Fredy (watak dlm cite ni) suke main sergah2.. hampes tol.. nasib baik aku bawak selimut.. leh aku tutup muke, tutup telinga aku.. haha padan muke die xdapat sergah aku (pada masa itu)..

kekadang aku disergah jugak.. kalo tidak rugilah duit aku kan.. kirenye mase ni aku x tutup muke x tutup telingalah..

malam nak tido, tiba2 aku punyer teddy, bantal bucuk, selimut, toto sume dah ade kt depan TV.. maka sesi dialog di ruang tamu pn berlaku;

hajar    : eleh.. k.mimi takutlah tu..
aku      : nape plak??
hajar    : tu ape tu?? (smbil memuncungkan mulut ke bantal,toto,teddy,selimut aku)
aku      : eh..nape ade kt sini?? (pura2 tidak tahu)
ajimah : Fredy kot yg angkot (mencelah perbualan kami)
hajar   : k.mimi "never fall asleep".. 5, 4, 3, 2, 1 (sambil menyanyi lagu Freddy yang seram)
aku     : azi jum tido luar same nak?? (azi tersengeh sambil baring disebelahku)

malam tu aku asik terjaga dan asik mengecheck azi..(dlm hati: owh azi ade kat sebelah..bagus2..) dan kembali tido.. beberapa kali jugak terjaga untuk check ajimah ade ke tak kat sebelah..

p/s: kalau takut jangan ppoyo2 tgk cite seram.. dengar cite cikgu Shahma dari SMK Pei Hwa pn penakot jugak.. aik??hehe

Sekian,

Wassalam..


No comments: