May 17, 2010

Seafood Time!!

MAKAN LAGI!


Kali ni edisi makan2 saya adalah di Paya Redan, Muar Johor. Modus operandi makan2 kali ini adalah untuk menyambut hari kelahiran ayah saya yang ke 56 pada 15 Mei bersamaan juga untuk meraikan ke"pencen"an beliau.. hahaha.. okey..  saye bercerita dahulu tentang lokasi makan kami ini..

Paya Redan adalah pekan selepas Pagoh.. saya pasti ramai yang kenal Pagoh daripada Paya Redan disebabkan Pagoh ade exit tol PLUS.. hehe.. so yang pasti jugak, kalo nak ke Paya Redan kenalah lalu Pagoh dulu ye.. dan xdelah jugak saye menyatakan ini atas tujuan promosi kedai ini.. tapi just untuk menambah pengetahuan geografi anda ye.. sekian untuk Paya Redan..


                                   
orang yang diraikan.. minggu depan besday mak aku lak..

so kite move kepada tajuk makan2 kite tadi.. majlis dimeriahkan lagi dgn kehadiran keluarga makcikku.. disini sambil makan anda bley karaeoke.. free of charge. jadi melalak lah adikku dan kazenku.. smapai xmau balik.. makanan disini boleh tahan sedapnye ye.. memandangkan sedap dan ianye menjadikan aku pelahap.. yang paling aku suke ialah kupang masak sambal.. memang sodaplah.. so hendaknye picture makanan hamba lupe untuk mengambil.. kalo tidak bleylah hamba menjeleskan anda sumer.. xpelah.. tu maksudney tuhan masih sayangkan akulah tu.. wawawa x masal..

disebabkan kehabisan gambar so aku kehabisan cerita.. so...

Sekian,

Wassalam.. heee..=)

No comments: